این فروشگاه متعلق به شاپ نت است . به فروشگاه اینترنتی یاوران خوش آمدین ..... خلاصه ، جزوه ، کتاب و

محل لوگو

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما


دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید.

اسمس رایگان

به همین منظور، ما نرم افزاری را برای شما دوستان عزیز، آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال می شود به همین راحتی!

+ اشانتیون:

اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون یا یک گروه بزنید و روی کانال باز شده کلیک کنید. فقط وقتی وارد کانال شدین، چند دقیقه وقت بذارین و مطالب کانال رو که چندتا مطلب خلاصه و جمع بندی شده هست رو بادقت از زمانی که کانال ساخته شده، شروع کنین به خوندن. خیلی میتونه به شما کمک کنه. دقت کنید که ارزش واقعی مطالب کانال 190هزارتومان هست اما برای شما بازدیدکننده محترم سایت، به صورت 100درصد کاملا رایگان قرار گرفته است.

یا کافیست روی عکس زیر کلیک کنید:

کسب درآمد در منزل

توجه:این نرم افزار جهت کنترل همسر و فرزندان می باشد، لطفا از آن در جهت درست استفاده نمایید در غیر این صورت ما هیچگونه مسئولیتی نداریم.

دریافت اسمس دیگران در گوشی

فرزندانتان و کسانی که دوستشان دارید را کنترل کنید و خود و خانواده تان را از خطر حوادث ناگوار نجات دهید. چراکه این برنامه، تمام پیامک های دریافتی در گوشی هدف را برای شما نیز ارسال می کند.

با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تمامی پیامک ها و تماس های ورودی و خروجی با جزئیات(شماره فرد و زمان دقیق) به همراه موقعیت مکانی فرد را دریافت کنید.

توجه کنید که همین نرم افزار را با قیمت های گزاف(300هزار تومان) در سایت های دیگر و با زمان دار کردن و اعمال محدودیت می فروشند!!! آیا واقعا هدف این افراد کمک به شما عزیزان است؟!

شما می توانید نسخه کامل و نامحدود همان نرم افزار را فقط با قیمت کمتر10هزارتومان همین الان به راحتی دریافت کنید.

انتخاب با شماست...

توجه : لینک دانلود پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل واردشده نیز ارسال خواهد شد.

قیمت کمتر محصول به علت درخواست زیاد کاربران انجام گرفت و دلیلی بر بی کیفیت بودن محصول نمی باشد.

همچنین توجه نمایید که وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح، داشتن ایمیل و یا شماره موبایل، الزامی نبوده ومی توانیداز ایمیل و یا شماره موبایل غیر واقعی استفاده نمایید. چرا که فایل پس از خرید برای شما فعال شده و قابل دانلود است.

 



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 142

برچسب های مهم

قم . صدوقی . زنبیل آباد این فروشگاه متعلق به شاپ نت است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما